FA UNES SETMANES, DESPRÉS D'HAVER TRIAT NOM PER A LA NOSTRE CLASSE, ENÇATÀREM UNA CONVERSA PARTINT DE LA PREGUNTA:
QUÈ SABEM DELS CORETS?
D'AQUESTA CONVERSA SORGIREN UNA SÈRIE D'IDEES:
- SITUACIÓ DEL/S COR/S: PIT, PANXA, BRAÇ, CAMA I COSTAT.
- NÚMERO DE CORS: UN, DOS O CINC.
- EL COR SONA.
- NO SABEM SI TOTHOM EL TÉ ALLÀ MATEIX.
- FONT D'INFORMACIÓ: LA MAMA.
I TAMBÉ VAREN SORGIR UNES PREGUNTES:
- QUANTS DE CORS TENIM?
- ON TENIM EL/S COR/S?
- TOTHOM EL TÉ ALLÀ MATEIX?
DESPRÉS, CADA UN/A VA FER UN DIBUIX DEL SEU COS I HI VA SITUAR EL/S COR/S. D'AQUÍ SORGIREN NOVES IDEES D'ON TENIM EL/S COR/S PERÒ NOMÉS EN DIBUIXAREN UN O DOS.
CLICA LA IMATGE PER VEURE MÉS FOTOS.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada